Vanliga Frågor

Här kan ni läsa frågor och svar på de mest förekommande frågorna.
Saknas det svar på er fråga är ni alltid välkomna att kontakta oss via vår kundtjänst till vänster.

– Vad innehåller en Boxlicious box?

Innehållet på ”löpande prenumeration” och ”testboxen” varierar varje månad. Titta gärna på våra sociala medier efter tidigare boxar vi skickat ut för exempel.
Väljer ni att handla i vår Boutique så vet ni vad boxen innehåller direkt vid beställning då det är ni själva som valt innehållet.

– Vad innebär en prenumeration?

Vid tecknandet av en prenumeration sätter vi upp dig på listan för månadens utskick.
Vid val av löpande prenumeration godkänner ni att vi debiterar er kostnaden varje månad tills att ni säger upp prenumeration.
Information om nästa dragning och kostnad visas alltid i kassan innan prenumeration fullbordas.

– När skickas min order och förväntas komma fram?

Vi skickar alltid ut kundens månadsbox i slutet av månaden och räknar med att den kommer fram sista veckan i månaden.
Leveranstiden är mellan 3-5 arbetsdagar från att vi skickar ut månadsboxen.
Vi annonserar alltid på våra sociala medier (facebook / instagram) när månadens box är påväg. Exempel ”Juliboxen är på väg!”
Sista möjliga beställning för månadens box presenteras alltid på startsidan.

  • Inga datum angivna
  • Väljer ni att handla produkter i vår Boutique och gör en beställning innan 16:00 så skickar vi er order samma dag som räknas vara hos er inom 3-5 arbetsdagar.

    – Hur byter jag leveransadress/telefonnummer på min order?

    Logga in via länken ”Mitt konto” i menyn och ändra själv eller kontakta oss via Kundtjänst på hemsidan så löser vi det åt er.

    – Hur säger man upp en prenumeration?

    Kontakta oss via kundtjänst med dina uppgifter så löser vi det åt er.

    – Måste jag betala frakt?

    Löpande prenumeration och Testboxen har alltid fri frakt inkluderat i priset.
    Beställer du produkter i vår Boutique som överstiger 500kr är frakten gratis annars tillkommer en fraktavgift baserad på volym/vikt, priset för just din order visas i kassan innan utcheckning.
    Mervärdeskatt (moms) är inkluderat i kostnaden för frakten.

    – Vad är marknadsvärdet för prenumerationsboxen (Löpande prenumeration & Testboxen)?

    Värdet på innehållet varierar alltid eftersom innehållet aldrig är detsamma. Marknadsvärdet är alltid mycket högre än det du betalar för.

    – Vilka betalsätt erbjuder vi?

    Vi använder oss av Klarna Check-out som erbjuder olika typer av betalalternativ såsom kort, faktura, delbetalning, betala senare, banköverföring och klarna direkt (mobiltbankID).
    Alternativen som är möjliga för just dig som person framgår i kassan efter att ni fyllt i era uppgifter.
    Gör ni en beställning på ”Löpande prenumeration” erbjuds endast faktura eller kort som betalningsmetod då det är en återkommande betalningsplan.